Pàcticum II a l’ Associació Down Lleida
Sessió d'intervenció 3 de maig de 2013
Grup d’intervenció: Cicle inicial
Avui solament hi havia un usuari, però la veritat és que ha treballat molt bé i estava molt predisposat a fer-ho bé. La seva actitud és més oberta amb mi, així com al principi es mostrava una mica vergonyós i amb poques ganes de ser observat.
• Treballar diferents sons i afluixar la musculatura del coll.
• Memoritzar la posició dels colors.
• Identificar les síl·labes en una paraula (cops de veu).
Activitats de la sessió 3.2:
Repetim les activitats de l'altre dia per tal de que adquireixin més seguretat a l'hora de realitzar-les.
1. La caixa màgica. Tot i que amb vergonya, participa una mica més en dir les paraules màgiques.
2. El monstre de colors.
Ens porta els pots de colors, recordem quines emocions tenia cada color.
3. Joc de memòria.
Memoritzem dues seqüències de colors diferents. Activitat que ha realitzat molt bé, ja que té molta memòria visual.
Desprès se li proposa que relacioni el nom del color escrit amb el color i que piqui els noms (ha de dir les síl·labes que té cadascun d'ells).
Memoritzem dues seqüències de colors diferents. Activitat que ha realitzat molt bé, ja que té molta memòria visual.
Desprès se li proposa que relacioni el nom del color escrit amb el color i que piqui els noms (ha de dir les síl·labes que té cadascun d'ells).
Material: colors, pots, full negre, blu-tack, targetes amb el nom dels colors, retolador pissarra blanca.
4. Cançó sorpresa. La trompeta
Material: segells de goma
Material: segells de goma
Observacions de la sessió:
Punts forts
- Estava molt motivat en fer bé les activitats.
Punts febles
- De vegades es despista i vol fer la seva, el cal anant reconduint durant la sessió.
- Estava molt motivat en fer bé les activitats.
Punts febles
- De vegades es despista i vol fer la seva, el cal anant reconduint durant la sessió.
Comentaris de la tutora:
Cal recordar-li les normes de treball de l'Associació, ja que si no és fàcil que no segueixi, ha de tenir unes rutines de treball i de comportament clares.
Reflexió:
Jo reconec que sóc més permissiva durant les sessions, potser li consenteixo més que estigui més estona per escriure ' tot fent-se el protagonista', perquè l'objectiu final és que escrigui. Però també veig que els hi cal recordar i fer seguir les consignes de treball. La tutora em diu que això és més cosa de caràcter que no tots els professionals actuen igual, evidentment saps la teoria , però tu has de fer allò que creus que has de fer i que et funciona.
Cal recordar-li les normes de treball de l'Associació, ja que si no és fàcil que no segueixi, ha de tenir unes rutines de treball i de comportament clares.
Reflexió:
Jo reconec que sóc més permissiva durant les sessions, potser li consenteixo més que estigui més estona per escriure ' tot fent-se el protagonista', perquè l'objectiu final és que escrigui. Però també veig que els hi cal recordar i fer seguir les consignes de treball. La tutora em diu que això és més cosa de caràcter que no tots els professionals actuen igual, evidentment saps la teoria , però tu has de fer allò que creus que has de fer i que et funciona.
Per la propera sessió:
Ampliar les activitats com el grup de cicle mitjà.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada