El dia 15 d'abril els usuaris més grans que es preparen per anar a viure sols em van convidar a anar de compres a un centre comercial.
El dia següent el dimarts volien preparar unes magdalenes amb cobertura i clar els calien uns quants ingredients i uns quants estris de cuina.
Primer al pis van decidir quins ingredients necessitarien i on els anirien a comprar, també van considerar que algun dels utensilis de cuina estaven trencats, com la balança, doncs en calia un de nou. Un cop decidit tot, calia repartir-se en grups, un grup per comprar els ingredients i l'altre grup per els estris de cuina.
"Cal fixar-se qui és l'encarregat dels diners i quants diners li dono" no paraven de repetir els voluntaris i l'educadora social.
La veritat és que qui no s'equivoca no aprèn, aquell dia van aprendre a que calia fixar-se amb les coses, perquè o bé es pot trencar algun dels ingredients o bé es pot perdre els diners.
Un cop al pis van fer l'enreça de tot el que havien comprat i desprès a calcular si ens han tornat bé el canvi.
Amb l'ajuda dels altres podem treure les qualitats que tenim.
Amb l'ajuda dels altres podem treure les qualitats que tenim.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada