Aquest és el meu primer plantejament de l'activitat que duria a l'Associació Down Lleida. Cal considerar que aquest és un centre nou per mi i també és un àmbit de treball diferent al que havia fet en el pràcticum I. He de dir que ja m'estic plantejant modificar alguns aspectes del meu pla de treball. Però ja us ho aniré avançant durant les properes reflexions sobre aquest document.
Un projecte molt interessant.
ResponEliminaÉs fonamental dotar d'eines als nens/es nois/es per poder desenvolupar una vida lo més normalitzada possible, i que millor que la lectura i escriptura.
t'anirè llegint!
Sort