Finalment ha arribat el gran dia, desprès de tants dies en què l'Associació Down Lleida ha estat com un niu de formiguetes totes enfeinades en organitzar i preparar per aquesta jornada de captació.
Jo també vaig voler participar com a voluntària, va ser un matí molt bonic, com sempre hi ha de tot però allò que es diu és veritat, "sempre dóna qui menys té". Però en general ho he de resumir com un dia de festa molt bonic.
Us poso l'enllaç al web de l'Associació Down Lleida on podeu veure algunes de les fotografies que van fer els voluntaris.
http://www.downlleida.org/180313.html
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada