Aquesta sessió és una mica diferent a les que he assistit fins ara, ja que ara són els usuaris de la ESO i també alguns que assisteixen en programes de formació contínua i al programa Integra 21.
Observacions pràcticum II a l’ Associació Down Lleida
Sessió 3 (observació) 13 març de 2013
Grup d’observació: ESO i Programa de formació contínua
Programa d'Educació Emocional
Programa d'Educació Emocional
Objectius fixes:
- Mirar als ulls quan es parla.
- Seure a la cadira amb una actitud correcta.
- Verbalitzar les pròpies emocions.
- Ens saludem tot mirant-nos als ulls. Buscar en tot moment la mirada de cadascun d’ells.
- Diem com ens sentim.
- Com ha anat la setmana?
- Parlar dels problemes quotidians propis.
- Buscar estratègies per solucionar-los.
- Activitats de la sessió 3:
- Ens presentem. Diem el nostre nom, l'edat que tenim, el que ens agrada i el que no ens agrada.
- Recordem el conflicte del dia anterior, com podem solucionar-lo.
Observacions:
La veritat és que veient el grup dels més grans és quan te n'adones de tot el treball que han fet tant ells mateixos, com les famílies, l'Associació Down Lleida i els centres on han estat i/o que encara van.
He de reconèixer que jo com sempre arribo a l'associació atrafegada del viatge i d'un dia a dia laboral no gaire tranquil. Em va costar una mica concentrar-me en aquestes preguntes i respostes, la veritat és que em vaig quedar parada de com parlaven i s'expressaven. Segur que jo no ho hauria pogut fer millor.
TALLER DE MÀGIA (+3 mags fantàstics)
La responsable del departament d'inserció sociolaboral em va convidar a un taller de màgia que feien els usuaris més grans, s'estaven preparant per la festa del dia 16 de març, El Dia de Captació, és un dia festiu que es promou la conscienciació de la societat i recollir fons per l'Associació Down Lleida. En aquest dia es fan moltes activitats: lúdiques, esportives, teatre, música, espectacles, venda de samarretes, ....
Aquest taller s'ha preparat per 3 mags voluntaris amb l'associació, van preparar un total de vuit trucs de màgia durant força temps per tal d'ensenyar-los aquest dia 16 de març.
Tots hi volen participar, tot i que es mostren nerviosos vull destacar les ganes que tenen de fer-ho bé. La veritat és que a mi m'han deixat bocabadada en molts dels seus trucs i com que són macs no m'ho han volgut dir-ne ni un.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada