Els dimecres es realitzen activitats amb els usuaris de la ESO i també cicle mitjà de primària.
Observacions pràcticum II a l’ Associació Down Lleida
Sessió 5 (observació) 3 abril de 2013
Grup d’observació: Alumnes d'ESO
Programa de Suport Educatiu a l'ESO
Programa de Suport Educatiu a l'ESO
Objectius fixes:
- Mirar als ulls quan es parla.
- Seure a la cadira amb una actitud correcta.
- Verbalitzar les pròpies emocions: alegria, tristesa i enuig.
- Ens saludem tot mirant-nos als ulls. Buscar en tot moment la mirada de cadascun d’ells.
- Diem com ens sentim. Se’ls hi dona tres opcions: content, enfadat i trist. Ells n’han de triar una.
- Què heu fet a l’escola? Ens mirem l’agenda (si en tenen) i els hi preguntem com els hi ha anat el dia, la setmana, les vacances,... i què els hi ha passat.
- Treballar les pràxies.
- Expressió oral, què hem fet i com podem millorar-ho.
- Se'ls hi fa fer memòria que quan parlen amb algú cal mirar als ulls i també cal parlar amb claredat i sense córrer.
Objectius de la sessió 5.2:
- Treballar l'expressió oral, ens presentem.
- Recordar el que van fer per Setmana Santa.
Activitats de la sessió 5.2:
- Hi ha un usuari nou, a més a mi tampoc em coneixen i cal que fem les presentacions formals.
- Es repassen les agendes i es tornen a repassar les normes, també es fa la cançó dels dies de la setmana.
Observacions de les sessions 5.1 i 5.2:
Són dos grups realment diferents, el grup dels més grans té molt assolit què és allò que han de fer i com ho han de dir, mentre que els més petits cal recordar-los les normes contínuament. Són poques, simples es van treballant en cada sessió, però a la llarga es veu que sí que les van assolint.
He de tenir en compte d'incorporar aquestes mateixes pautes de treball i els objectius prefixats per l'associació de cara a proposar les meves activitats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada