Diuen que en la varietat està el gust, doncs jo en aquest
treball de pràcticum vull endinsar-me dins de dos dels àmbits d’intervenció del
treball de psicopedagog.
En el meu primer pràcticum vaig centrar-me en el Disseny
i desenvolupament de recursos i materials educatius, en un context
determinat com és el MNACTEC de Terrassa (www.mnactec.cat)
contretament la proposta que se’m va fer des del museu va ser l’elaboració d’uns
materials, eren uns dossiers de treball per a CI, CM i CS per una exposició en concret.
En aquests dossiers a part de facilitar la interacció de
l’exposició també facilitaven la comprensió dels continguts i donaven un ordre
a cadascun dels grups que participaven en aquesta exposició, acabant cada grup
per un taller diferent.
A més a més el material es complementava amb una enquesta
de satisfacció de l’activitat per part de les escoles hi havien participat.
En aquest pràcticum dos he volgut centrar-me en un altre
àmbit, la intervenció socioeducativa i comunitària. Ja que em sembla
una bona oportunitat per conèixer una altra vesant del treball del psicopedagog
dins mateix d’una organització com és l’Associació Down Lleida.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada