Hola a
tothom,
Aquests
bloc pretén fer una petita reflexió sobre les vivències i experiències durant
aquest segon pràcticum de psicopedagogia que
realitzo a la UOC.
El
per què del títol
De tots és
coneguda l'habilitat que tenen els camaleons de canviar el color de la seva
pell per diferents motius, un d'ells és el d'expressar la seva condició fisiològica (relacionada amb la temperatura o
l'hora del dia), un altre motiu és la condició psicològica (provocada per la proximitat d'un
adversari o bé d'una parella), també indiquen si està espantat o furiós. Alguns cops
aquest canvi de color pot ajudar a camuflar el camaleó, però no és freqüent.
Molts cops
a nosaltres també ens passa que sense ser-ne conscients expressem més o menys
bé tot allò que ens fa emocionar.
Els
camaleons ho fan amb el color de la seva pell de manera innata o bé ensenyada
per altres camaleons. Nosaltres els humans tenim la capacitat de parlar, per
tant hem de voler fer com la pell del camaleó, però utilitzant les paraules.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada