Pàgines

dimarts, 19 de març del 2013

Em justifico


Hola a tothom,


Aquests bloc pretén fer una petita reflexió sobre les vivències i experiències durant aquest segon pràcticum de psicopedagogia que realitzo a la UOC.


El per què del títol
De tots és coneguda l'habilitat que tenen els camaleons de canviar el color de la seva pell per diferents motius, un d'ells és el d'expressar la seva condició fisiològica (relacionada amb la temperatura o l'hora del dia), un altre motiu és la condició psicològica (provocada per la proximitat d'un adversari o bé d'una parella), també indiquen si està espantat o furiós. Alguns cops aquest canvi de color pot ajudar a camuflar el camaleó, però no és freqüent. 


Molts cops a nosaltres també ens passa que sense ser-ne conscients expressem més o menys bé tot allò que ens fa emocionar. 
Els camaleons ho fan amb el color de la seva pell de manera innata o bé ensenyada per altres camaleons. Nosaltres els humans tenim la capacitat de parlar, per tant hem de voler fer com la pell del camaleó, però utilitzant les paraules.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada