|
Fase 5: Propostes de millora Hores: 7
|
|
Objectius:
|
|
TASQUES I ACTIVITATS PRESENCIALS
|
|
Reflexió sobre la pròpia pràctica
professional.
Comprovació dels instruments
d’avaluació, indicadors d’avaluació per tal d’observar-ne el grau de
compliment.
Establiment d’unes bases per a la
millora de la programació.
|
|
INSTRUMENTS D’AVALUACIÓ
|
|
Registres utilitzats: materials i
observacions durant les sessions.
Diari de pràctiques.
|
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
|
Reflexió personal sobre el procés
psicopedagògic dut a terme a l’Associació Down Lleida.
Elaboració d’un document amb les
propostes de millora.
Reflexió sobre la programació:
punts forts, punts febles,... partint de les observacions realitzades durant
les sessions i les reflexions personals durant les mateixes.
|
Aquesta fase m'ha servit com a reflexió personal sobre totes les sessions que he dut a terme amb els usuaris més petits.
Per una banda el treball està influenciat per diversos factors que s'han esdevingut i que han ocasionat que no pogués fer les sessions de la manera com les tenia planificades, però que cal considerar, com són:
- Climatologia: molta calor o molt vent.
- Falta d'assistència dels usuaris durant les sessions, ja sigui per malaltia o perquè tenen un altre esdeveniment familiar o escolar que així ho requereix.
- Esdeveniments propis de l'entitat que fan que es canvii totalment l'ordre de les sessions o bé que aquestes quedin anul·lades per a l'assistència a aquests esdeveniments.
- Allò que els hi ha passat als usuaris durant la jornada escolar.
Per una altra banda també he de recordar que jo estic treballant com a mestra en una escola on hi ha hagut moltes baixes que no han estat cobertes algun cop fins al 15é dia, això ha ocasionat que molts cops no hagués actualitzat el blog tant sovint com m'hauria agradat i fer les reflexions tant bones com feien les meves companyes d'aula. He de dir que m'agradaven molt i les llegia totes.
Desprès d'unes quantes sessions amb els diferents grups és ara quan fem l'última sessió quan es comencen a veure els fruits i les ganes de fer-ho bé. És ara quan els hi puc exigir més, perquè sé que poden fer més, i el més bonic de tot és que volen fer més.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada